תיאטרון

תיאטרון – אשכול א,ב

תנאי קבלה

  • ממוצע ציונים 70 ומעלה במקצועות רבי המלל.
  • ציון התנהגות: א’

תיאור מגמה

מגמת התיאטרון הינה מגמה תלת שנתית, המשלבת לימודים עיוניים עם  לימודים מעשיים, ומקנה ללומד בה לימודים חווייתיים של התפתחות אישית, וכן בגרות מורחבת של 5 יחידות לימוד בתיאטרון, המזכים בבונוס של מגמה טכנולוגית.
כחלק מלימודי המגמה, תלמידי המגמה מתרגלים מיומנויות משחק ובימוי , לומדים ז’אנרים בתיאטרון, מכירים את המרכיבים התיאטרוניים המגוונים, מפתחים מיומנויות של חשיבה יצירתית, עמידה בפני קהל, פיתוח מיומנויות בינאישיות של עבודה בצוות, יוזמה והובלה, הנדרשות לעבודת התיאטרון.
תלמידי המגמה מעלים יחד הצגות כחלק מהבגרות המעשית, קוראים ומנתחים מחזות, משתתפים בסדנאות אומן, וצופים באופן שוטף בהצגות של מיטב התיאטראות המובילים בארץ.
אם אתם יצירתיים ורוצים לשלב לימודים עיוניים ומעשיים מקומכם אתנו.
מטרות הלימוד:
  • להפגיש את התלמיד עם אמנות התיאטרון על כל מרכיביה.
  • להקנות לתלמיד ידע של מושגי יסוד בשפת התיאטרון והבנה של תהליכי היצירה.
  • לפתח את יכולתו של התלמיד לדון ולבקר תיאטרון כצופה וכצרכן תרבות.
  • לאפשר לתלמיד להתנסות במיומנויות התיאטרון המגוונות.
  • לטפח את חווית היצירה של התלמיד.

תיאטרון

תיאטרון – אשכול א,ב

תנאי קבלה

  • ממוצע ציונים 70 ומעלה במקצועות רבי המלל.
  • ציון התנהגות: א’

תיאור מגמה

מגמת התיאטרון הינה מגמה תלת שנתית, המשלבת לימודים עיוניים עם  לימודים מעשיים, ומקנה ללומד בה לימודים חווייתיים של התפתחות אישית, וכן בגרות מורחבת של 5 יחידות לימוד בתיאטרון, המזכים בבונוס של מגמה טכנולוגית.
כחלק מלימודי המגמה, תלמידי המגמה מתרגלים מיומנויות משחק ובימוי , לומדים ז’אנרים בתיאטרון, מכירים את המרכיבים התיאטרוניים המגוונים, מפתחים מיומנויות של חשיבה יצירתית, עמידה בפני קהל, פיתוח מיומנויות בינאישיות של עבודה בצוות, יוזמה והובלה, הנדרשות לעבודת התיאטרון.
תלמידי המגמה מעלים יחד הצגות כחלק מהבגרות המעשית, קוראים ומנתחים מחזות, משתתפים בסדנאות אומן, וצופים באופן שוטף בהצגות של מיטב התיאטראות המובילים בארץ.
אם אתם יצירתיים ורוצים לשלב לימודים עיוניים ומעשיים מקומכם אתנו.
מטרות הלימוד:
  • להפגיש את התלמיד עם אמנות התיאטרון על כל מרכיביה.
  • להקנות לתלמיד ידע של מושגי יסוד בשפת התיאטרון והבנה של תהליכי היצירה.
  • לפתח את יכולתו של התלמיד לדון ולבקר תיאטרון כצופה וכצרכן תרבות.
  • לאפשר לתלמיד להתנסות במיומנויות התיאטרון המגוונות.
  • לטפח את חווית היצירה של התלמיד.

תיאטרון

תיאטרון – אשכול א,ב

תנאי קבלה

  • ממוצע ציונים 70 ומעלה במקצועות רבי המלל.
  • ציון התנהגות: א’

תיאור מגמה

מגמת התיאטרון הינה מגמה תלת שנתית, המשלבת לימודים עיוניים עם  לימודים מעשיים, ומקנה ללומד בה לימודים חווייתיים של התפתחות אישית, וכן בגרות מורחבת של 5 יחידות לימוד בתיאטרון, המזכים בבונוס של מגמה טכנולוגית.
כחלק מלימודי המגמה, תלמידי המגמה מתרגלים מיומנויות משחק ובימוי , לומדים ז’אנרים בתיאטרון, מכירים את המרכיבים התיאטרוניים המגוונים, מפתחים מיומנויות של חשיבה יצירתית, עמידה בפני קהל, פיתוח מיומנויות בינאישיות של עבודה בצוות, יוזמה והובלה, הנדרשות לעבודת התיאטרון.
תלמידי המגמה מעלים יחד הצגות כחלק מהבגרות המעשית, קוראים ומנתחים מחזות, משתתפים בסדנאות אומן, וצופים באופן שוטף בהצגות של מיטב התיאטראות המובילים בארץ.
אם אתם יצירתיים ורוצים לשלב לימודים עיוניים ומעשיים מקומכם אתנו.
מטרות הלימוד:
  • להפגיש את התלמיד עם אמנות התיאטרון על כל מרכיביה.
  • להקנות לתלמיד ידע של מושגי יסוד בשפת התיאטרון והבנה של תהליכי היצירה.
  • לפתח את יכולתו של התלמיד לדון ולבקר תיאטרון כצופה וכצרכן תרבות.
  • לאפשר לתלמיד להתנסות במיומנויות התיאטרון המגוונות.
  • לטפח את חווית היצירה של התלמיד.

תיאטרון

תיאור מגמה

מגמת התיאטרון הינה מגמה תלת שנתית, המשלבת לימודים עיוניים עם  לימודים מעשיים, ומקנה ללומד בה לימודים חווייתיים של התפתחות אישית, וכן בגרות מורחבת של 5 יחידות לימוד בתיאטרון, המזכים בבונוס של מגמה טכנולוגית.
כחלק מלימודי המגמה, תלמידי המגמה מתרגלים מיומנויות משחק ובימוי , לומדים ז’אנרים בתיאטרון, מכירים את המרכיבים התיאטרוניים המגוונים, מפתחים מיומנויות של חשיבה יצירתית, עמידה בפני קהל, פיתוח מיומנויות בינאישיות של עבודה בצוות, יוזמה והובלה, הנדרשות לעבודת התיאטרון.
תלמידי המגמה מעלים יחד הצגות כחלק מהבגרות המעשית, קוראים ומנתחים מחזות, משתתפים בסדנאות אומן, וצופים באופן שוטף בהצגות של מיטב התיאטראות המובילים בארץ.
אם אתם יצירתיים ורוצים לשלב לימודים עיוניים ומעשיים מקומכם אתנו.
מטרות הלימוד:
  • להפגיש את התלמיד עם אמנות התיאטרון על כל מרכיביה.
  • להקנות לתלמיד ידע של מושגי יסוד בשפת התיאטרון והבנה של תהליכי היצירה.
  • לפתח את יכולתו של התלמיד לדון ולבקר תיאטרון כצופה וכצרכן תרבות.
  • לאפשר לתלמיד להתנסות במיומנויות התיאטרון המגוונות.
  • לטפח את חווית היצירה של התלמיד.

תיאטרון – אשכול א, ב

תנאי קבלה

  • ממוצע ציונים 70 ומעלה במקצועות רבי המלל.
  • ציון התנהגות: א’